Passion för utmärkt service

Orginaltitel:
Passion for Service

Längd:
12 min

Köppris:
4900 kr

Hyrpris:
7 dagar dvd, 2 500 kr

Trailer:
Ej tillgänglig.
Filmtext:
Är ni en organisation som kunder vill göra affärer med, talar positivt om och är glada över att vända sig till, om och om igen?

Det är viktigt att alla i personalen inom en organisation har en klar bild av vad utmärkt kundservice är, och att de känner passion i arbetet.

Tre fallstudier av organisationer som utmärker sig i kundservice, avslöjar grundförutsättningarna som krävs för att vårda interna och externa kunder för att trygga starka relationer och få återkommande kunder.

Anställda måste ha djupa kunskaper om företagets produkter och tjänster, utveckla ett gott förhållande med sina kunder, leverera vad de har lovat och agera konstruktivt på klagomål.

  • Ha passion för ditt arbete
  • Gör ett gott första intryck
  • Bygg vänskapliga relationer
  • Ha kunskap om er produkt
  • Förstå behov och leverera lösningar
  • Vänd klagomål till rekommendationer

    I utbildningspaketet
    1 DVD film
    1 Handledningsmaterial
    1 CD-rom med handledningsmaterial

    Producent 7Dimensions, Australien

    Samtliga priser som anges ovan är exklusive moms och frakt.

  • Vi rekommenderar!

    Haltande relationer - Om att bemöta kunder
    Detta är historien om Dave Manning, en ohyfsad, tanklös taxichaufför som helt saknar begrepp om vad kundvård är. Ödet spelar dock Dave ett elakt spratt när han skadar sin fot. Helt plötsligt blir han beroende av andra.