Vad säger man?

Orginaltitel:
What do you say?

Längd:
21+7 min

Köppris:
5 900 kr

Hyrpris:
7 dagar dvd, 2 900 kr

Påseende:
Finns för påseende kostnadsfritt i 14 dagar. Kund betalar returporto.

Trailer:
Ej tillgänglig.
Filmtext:
Denna film hjälper personer som jobbar med service och försäljning att hantera svåra och utmanande kundsituationer.

Den berör särskilt vad man säger när:
• Kunden är besviken.
• Kunden inte vill bli hjälpt.
• När det inte är arbetsrelaterat.
• Du inte kan säga ja.
• Din kund känner sig felaktigt behandlad.

Videon/DVD:n är hörnstenen i detta träningsprogram eftersom den framställer önskvärt agerande vid kundservice, och handboken Vad Säger Man? levandegör principerna.

"”Jag flyttade nyligen till Louisiana och hade tidigare hört talas om deras underbara gästfrihet…men
den har jag ännu inte stött på. En del som jobbar
inom serviceyrken verkar ofta bli irriterade eller
störda när man ber om hjälp. Jag önskar att jag
kunde gå tillbaka till alla företag där jag fått dålig
service och tala om för dem hur jag blivit bemött.
De borde utbilda sin personal med hjälp av Vad
säger man?”
Elizabeth Henderson (Stevens Community College)”


I utbildningspaketet ingår:
  • DVD-Film + övningar
  • Studiehandledning
  • CD-rom skiva med studiehandledning

    Samtliga priser som anges ovan är exklusive moms och frakt.

  • Vi rekommenderar!

    Framgångsrik förändring
    Vid en omorganisering, fusion eller annan genomgripande förändring, ställs stora krav på både ledning och medarbetare för att förändringen skall bli framgångsrik. Ingen går opåverkad igenom en förändringsprocess...