Haltande relationer - Om att bemöta kunder

Orginaltitel:
Happy Accident

Längd:
20+10 min

Köppris:
4 900 kr

Hyrpris:
7 dagar dvd, 2 500 kr

Påseende:
Finns för påseende kostnadsfritt i 14 dagar. Kund betalar returporto.

Trailer:
Ej tillgänglig.
Filmtext:
Detta är historien om Dave Manning, en ohyfsad, tanklös taxichaufför som helt saknar begrepp om vad kundvård är. Ödet spelar dock Dave ett elakt spratt när han skadar sin fot. Helt plötsligt blir han beroende av andra.

Filmen tar bl.a. upp: vikten av en professionell kundkontakt, ger förståelse för vad dåligt bemötande får för effekt för företag och individer samt ger konkreta handlingsförslag för ett bättre kundbemötande m.m.

Filmen består av en huvudfilm (del A) och videohandledning (del B) för förberedelser, uppföljning, diskussion och självstudier.

Syfte/Målgrupp
För alla som på något sätt arbetar med kundkontakter. Filmen visar hur varje individ påverkar och har ansvar för vilket ”ansikte” företaget visar utåt.

Utbildningspaketet består av:
- DVD film

Samtliga priser som anges ovan är exklusive moms och frakt.

Vi rekommenderar!

Rätt från början - om kvalitetsarbete
Peter arbetar som säljare på ett företag där man precis har förlorat en stor kund. Orolig för firmans framtid och sitt eget jobb börjar han undersöka de bakomliggande orsakerna till varför det hände. De slutsatser han drar leder till att han - och alla andra på företaget - får en ny syn på kvalitetsarbete.