Haltande relationer - Om att bemöta kunder

Orginaltitel:
Happy Accident

Längd:
20+10 min

Köppris:
4 900 kr

Hyrpris:
7 dagar dvd, 2 500 kr

Påseende:
Finns för påseende kostnadsfritt i 14 dagar. Kund betalar returporto.

Trailer:
Ej tillgänglig.
Filmtext:
Detta är historien om Dave Manning, en ohyfsad, tanklös taxichaufför som helt saknar begrepp om vad kundvård är. Ödet spelar dock Dave ett elakt spratt när han skadar sin fot. Helt plötsligt blir han beroende av andra.

Filmen tar bl.a. upp: vikten av en professionell kundkontakt, ger förståelse för vad dåligt bemötande får för effekt för företag och individer samt ger konkreta handlingsförslag för ett bättre kundbemötande m.m.

Filmen består av en huvudfilm (del A) och videohandledning (del B) för förberedelser, uppföljning, diskussion och självstudier.

Syfte/Målgrupp
För alla som på något sätt arbetar med kundkontakter. Filmen visar hur varje individ påverkar och har ansvar för vilket ”ansikte” företaget visar utåt.

Utbildningspaketet består av:
- DVD film

Samtliga priser som anges ovan är exklusive moms och frakt.

Vi rekommenderar!

Ledarskapsgurkorna
Det kan vara svårt att definiera vad som är bra ledarskap och ändå har vi en alla en idé om vad det innebär att vara en god ledare. Om vi har tur så har vi själva upplevt en stark, effektiv ledare. I skolor, lag, klubbar, professionella organisationer, på jobbet, ja till och med bland våra vänner och familjer finns ofta exempel på en ledare som utmärker sig från resten.