Haltande relationer - Om att bemöta kunder

Orginaltitel:
Happy Accident

Längd:
20+10 min

Köppris:
4 900 kr

Hyrpris:
7 dagar dvd, 2 500 kr

Påseende:
Finns för påseende kostnadsfritt i 14 dagar. Kund betalar returporto.

Trailer:
Ej tillgänglig.
Filmtext:
Detta är historien om Dave Manning, en ohyfsad, tanklös taxichaufför som helt saknar begrepp om vad kundvård är. Ödet spelar dock Dave ett elakt spratt när han skadar sin fot. Helt plötsligt blir han beroende av andra.

Filmen tar bl.a. upp: vikten av en professionell kundkontakt, ger förståelse för vad dåligt bemötande får för effekt för företag och individer samt ger konkreta handlingsförslag för ett bättre kundbemötande m.m.

Filmen består av en huvudfilm (del A) och videohandledning (del B) för förberedelser, uppföljning, diskussion och självstudier.

Syfte/Målgrupp
För alla som på något sätt arbetar med kundkontakter. Filmen visar hur varje individ påverkar och har ansvar för vilket ”ansikte” företaget visar utåt.

Utbildningspaketet består av:
- DVD film

Samtliga priser som anges ovan är exklusive moms och frakt.

Vi rekommenderar!

Resan
"Resan" är mer en introduktion till ett tänkande än en utbildning. ”Resan” ger ett märkligt synintryck eftersom horisont och himmel förblir desamma medan landskapet förändras. Det här är givetvis en illusion. På tåget är synfältet begränsat och vi ser bara en liten väg framför oss. Vi måste planera för att nå vårt mål, eftersom vi inte alltid ser det från den plats där vi för stunden befinner oss.