Ge dem en gurka!

Orginaltitel:
Give  em the pickle!

Längd:
18 min

Köppris:
6 900 kr

Hyrpris:
7 dagar dvd, 2 900 kr

Påseende:
Finns för påseende kostnadsfritt i 14 dagar. Kund betalar returporto.

Trailer:
Tillgänglig - Klicka här!
Filmtext:
Kundservice är ett ädelt arbete. Men hur får man personalen att förstå att kundservice är mer än bara ett jobb? Det är en möjlighet att få kontakt med människor, att förgylla någons dag och att kanske påverka de människor som köper era tjänster eller produkter.


Bob Farrell talar om hemligheten bakom framgångsrikt företagande, nämligen att göra det där lilla extra för att göra kunderna nöjda. Han beskriver också de fyra grundprinciperna som hjälper dig att kunderna kommer tillbaka. Service- Inställning- Konsekvens och Teamwork.

Utbildningspaketet består av:
  • DVD
  • Studiehandledning
  • CD-rom skiva med studiehandledning

    Samtliga priser som anges ovan är exklusive moms och frakt.

  • Vi rekommenderar!

    Att sälja fördelar
    Som kund köper du inte produkten eller tjänsten ”i sig” - utan visionen om vad den kan göra för dig. Detta demonstrerar John Aderton i denna mycket roliga film. Han visar också - på ett oförglömligt sätt - att det man säljer innebär olika fördelar för olika slags kunder.