Ge dem en gurka!

Orginaltitel:
Give  em the pickle!

Längd:
18 min

Köppris:
6 900 kr

Hyrpris:
7 dagar dvd, 2 900 kr

Påseende:
Finns för påseende kostnadsfritt i 14 dagar. Kund betalar returporto.

Trailer:
Tillgänglig - Klicka här!
Filmtext:
Kundservice är ett ädelt arbete. Men hur får man personalen att förstå att kundservice är mer än bara ett jobb? Det är en möjlighet att få kontakt med människor, att förgylla någons dag och att kanske påverka de människor som köper era tjänster eller produkter.


Bob Farrell talar om hemligheten bakom framgångsrikt företagande, nämligen att göra det där lilla extra för att göra kunderna nöjda. Han beskriver också de fyra grundprinciperna som hjälper dig att kunderna kommer tillbaka. Service- Inställning- Konsekvens och Teamwork.

Utbildningspaketet består av:
  • DVD
  • Studiehandledning
  • CD-rom skiva med studiehandledning

    Samtliga priser som anges ovan är exklusive moms och frakt.

  • Vi rekommenderar!

    Rätt från början - om kvalitetsarbete
    Peter arbetar som säljare på ett företag där man precis har förlorat en stor kund. Orolig för firmans framtid och sitt eget jobb börjar han undersöka de bakomliggande orsakerna till varför det hände. De slutsatser han drar leder till att han - och alla andra på företaget - får en ny syn på kvalitetsarbete. Filmen är inspelad i samarbete med Svenska Tryckcentralen.