Ge dem en gurka!

Orginaltitel:
Give  em the pickle!

Längd:
18 min

Köppris:
6 900 kr

Hyrpris:
7 dagar dvd, 2 900 kr

Påseende:
Finns för påseende kostnadsfritt i 14 dagar. Kund betalar returporto.

Trailer:
Tillgänglig - Klicka här!
Filmtext:
Kundservice är ett ädelt arbete. Men hur får man personalen att förstå att kundservice är mer än bara ett jobb? Det är en möjlighet att få kontakt med människor, att förgylla någons dag och att kanske påverka de människor som köper era tjänster eller produkter.


Bob Farrell talar om hemligheten bakom framgångsrikt företagande, nämligen att göra det där lilla extra för att göra kunderna nöjda. Han beskriver också de fyra grundprinciperna som hjälper dig att kunderna kommer tillbaka. Service- Inställning- Konsekvens och Teamwork.

Utbildningspaketet består av:
  • DVD
  • Studiehandledning
  • CD-rom skiva med studiehandledning

    Samtliga priser som anges ovan är exklusive moms och frakt.

  • Vi rekommenderar!

    Resan
    "Resan" är mer en introduktion till ett tänkande än en utbildning. ”Resan” ger ett märkligt synintryck eftersom horisont och himmel förblir desamma medan landskapet förändras. Det här är givetvis en illusion. På tåget är synfältet begränsat och vi ser bara en liten väg framför oss. Vi måste planera för att nå vårt mål, eftersom vi inte alltid ser det från den plats där vi för stunden befinner oss.